هونیاک

آب کم‌جو، تشنگی آور به دست ... تا بجوشد آب از بالا و پست ...

هونیاک

آب کم‌جو، تشنگی آور به دست ... تا بجوشد آب از بالا و پست ...

هونیاک
پیام های کوتاه
  • ۴ اسفند ۹۲ , ۱۸:۵۷
    فکر
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

هیچ چیز

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ

«تجربه‌ی من در زندگی اندک است ولی به من می‌آموزد که هیچ کس صاحب هیچ‌چیز نیست ... همه‌چیز تنها نوعی توهم است و این توهم در مسایل مادی و معنوی وجود دارد. اگر کسی چیزی را که در شرف رسیدن به آن باشد، از دست بدهد، در نهایت می‌آموزد که هیچ‌چیز به او تعلق ندارد ... و اگر هیچ‌چیز به من تعلق ندارد، پس نباید اوقاتم را صرف محافظت از چیزهایی کنم که مال من نیست. بهتر است به گونه‌ای زندگی کنم که انگار همین امروز، نخستین یا آخرین روز زندگی است ...»

یازده دقیقه / پائولو کوئلیو / کیومرث پارسای


بعضی وقتا که به اپلای فکر می‌کنم، اون بخش مقاومت‌کننده‌ی مغزم بهم میگه: میخوای این همه چیزی که اینجا داری رو ول کنی بری؟

بعد اون بخش تعالی‌طلب مغزم میگه:‌ باید بلد باشی دل بکنی! وابستگی خوب نیست!

  • هونیاک

کتاب

نظرات (۲)

  • یگانه رهاد
  • حالا همه چی رو ولش کن! تو منم ول می کنی!
    خوبیش اینه که ایمیل و وبلاگ و اسکایپ و واتس آپ و فیسبوک هست... که نمی تونن بهرحال تو رو به کتابات و اشیاء موردنظرت کانکت کنن. :( 
    عوضش به نظر من دوری یه چیز باعث میشه قدرشو بیشتر بدونی... البته شاید در مورد تو هم مثل من صادق نباشه! چون که من همون موقع هم که نزدیکت بودم قدرتو می دونستم. :)
    پاسخ:
    پشتِ کتاب «هیچ راهی دور نیست»ِ ریچارد باخ نوشته: «آیا فرسنگ‌ها فاصله می‌تواند شما را حقیقتاً از دوستانتان جدا کند؟ اگر شما بخواهید با کسی باشید که دوستش دارید، آیا هم‌اکنون نزد او نیستید؟»
  • یگانه رهاد
  • لایک نداره چرا نظرات!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">