هونیاک

آب کم‌جو، تشنگی آور به دست ... تا بجوشد آب از بالا و پست ...

هونیاک

آب کم‌جو، تشنگی آور به دست ... تا بجوشد آب از بالا و پست ...

هونیاک
پیام های کوتاه
  • ۴ اسفند ۹۲ , ۱۸:۵۷
    فکر
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

کتاب‌تکانی

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ب.ظ

امروز یه کتاب‌تکونی اساسی داشتم! تعداد زیادی از کتابایی که بعید بود هیچ وقت نگاهی بهشون بندازم رو گذاشتم کنار که بدم به کتابخونه‌ای جایی!

یه تغییرات اساسی هم در چینش کتاب‌هام ایجاد کردم! قبلاً کتابامو بر اساس معیارهایی مثل میزان علاقه‌م به اون کتاب، رنگ جلدش، نویسنده‌ش و نوع کتاب، می‌چیدم! اما به این شیوه کتابایی که خونده بودم و نخونده بودم، قاطی بودن! می‌دونستم کتابِ نخونده زیاد دارم، اما نمی‌دونستم چه‌قدر!

طی تغییرات انجام‌شده، کتابامو به دو گروه کلی: خونده و نخونده، تقسیم کردم و در هر زیرگروه سعی کردم نظم قبلی رو رعایت کنم.

البته چیدمان قبلی قشنگ‌تر بود، اما چیدمان جدید مفید‌تره! و مفید بودن بهتر از قشنگ بودنه! :)

  • هونیاک

روزنوشت

کتاب

نظرات (۳)

  • یگانه رهاد
  • باز تو خوبه! من کلن توی کتابخونم، اون ها رو بر اساس اندازه و قطع مرتب می کردم! :) خیلی هم قشنگ تر بود.
    جدیدن بر اساس میزان مراجعه ای که بهشون دارم مرتبشون  کردم. ضمن اینکه اون دسته بندی خونده ها و نخونده ها برای من ممکن نیست. چون کتابی ندارم که نخونده باشمش. اما عکسش ممکنه. یعنی کتابای زیادی هستن که خوندمشون ولی ندارم.

    پاسخ:
    تابی ندارم که نخونده باشمش. اما کتابای زیادی هستن که خوندمشون ولی ندارم.
    این جمله‌ت هم از اوناییه که خیلی وقتا یادم میاد! شاید هر وقت که به کتابای نخونده‌م فکر می‌کنم!
     توی همون کتابفروشی میدون ولیعصر گفتیش :)

  • یگانه رهاد
  • این نظرایی که میزارم و حسمو بعد از خوندن مطلبت باهات شیر می کنم بخشیش بخاطر اینه که پیش خودم گمون می کنم شاید برات جالب باشه بدونی خوندن نوشته هات بهم چه حسی میده! بخشی دیگش بخاطر اینه که کلن خیال می کنم حرفای جالبی می زنم! 
    یه بخش کوچیکش هم صرفن بخاطر اینه که حاضری مو بزنم توی دفتر نمره ی وبلاگت هر روز... 
    پاسخ:
    خیلی خوشحال می‌شم که حستو از خوندن نوشته‌هام بدونم :)
    یه مدت که غیبت داشتی، دلم تنگ شد ...
  • غیرممکن است
  • سلام و چشم
    پی می گیرم بابت کتاب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">