هونیاک

آب کم‌جو، تشنگی آور به دست ... تا بجوشد آب از بالا و پست ...

هونیاک

آب کم‌جو، تشنگی آور به دست ... تا بجوشد آب از بالا و پست ...

هونیاک
پیام های کوتاه
  • ۴ اسفند ۹۲ , ۱۸:۵۷
    فکر
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

گوش‌های مهم

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

امروز رفتیم عکس ۵ × ۵ بگیریم برای سفارت ... توی ویژگی‌هایی که برای عکس سفارت خوندیم، نوشته بودن که گوش‌ها باید پیدا باشه! ما هم کلی خندیدیم که هاهاها مثلاً من چه‌جوری از زیر مقنعه گوش‌هام پیدا باشه؟ و با فرض این‌که این شرط فقط برای پسر‌هاست، خودمو آماده کردم ... و از تجربه‌ای که سر گرفتن عکس پاسپورت داشتم، مقنعه‌م رو طوری تنظیم کردم که یک تار مو هم پیدا نباشه! و بعد که مقنعه‌م رو با دقت صاف کردم و زنگ رو زدم که خانوم عکاس بیاد عکس بگیره، گفت که باید گوش‌هات پیدا باشه!! نه انگار جدی جدی گوش‌هامون برای سفارت آمریکا از اهمیت ویژه‌ای برخورداره!

خلاصه شانس آوردم که یه شال گذاشته بودم توی کیفم که بعد از عکس بپوشمش ... بالاخره بیرون گذاشتن گوش از زیر شال فضاحتش کمتر از بیرون گذاشتن گوش از زیر مقنعه‌ست!

  • هونیاک

کوچ

نظرات (۱)

دنیای مسخره ای داریم شدید
با این کارای حال بهم زنشون
این رو بعد از خندیدن نوشتم ها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">